top of page
  • תמונת הסופר/תמירי צור - מעצבת פנים

6 סיבות למה לשכור מעצב/ת פנים




6 סיבות למה לשכור מעצב/ת פנים


אחת מהאמונות שלי שמלוות אותי בכל תהליך היא שלכולם מגיע לחיות בחלל מדהים שמביא לנו אושר ושמחה המרחב שלכם לא צריך להיראות רק מדהים, אלא שהוא אמור לשקף את האישיות והסגנון שלך, והוא אמור לתפקד באופן שעובד עם החיים שאתם חיים. זה אולי נשמע בלתי אפשרי, וזה מכיוון שעיצוב פנים מדהים לא קורה במקרה. מרחבים גדולים נחקרים, מתוכננים ונוצרים בקפידה על ידי אנשי מקצוע.

לרוע המזל, אנשים רבים מתבלבלים או נבהלים מהרעיון לשכור מעצב פנים מקצועי.

אני מבינה שאתם עשויים להיות מודאגים מתהליך העבודה עם מעצב כמו גם מהעלויות שכרוכות בכך.

לכן החלטתי להקל עליכם בתהליך ולתת לכם 6 סיבות עוצמתיות מדוע שכירת מעצבת פנים הוא הצעד הנכון לעשות שיקל עליכם בתהליך רכישת בית/ שיפוץ או הלבשתו.

1. אתם הולכים לחסוך כסף

קניתם פעם רהיט שנראה כל כך טוב בחנות, אבל היה גדול מדי ברגע שסופק אליכם הביתה? כמה פעמים צבעתם קירות בניסיון למצוא את לוח הצבעים הנכון? זה אולי ירגיש לכם כבזבוז כסף מכיוון שתצטרכו לשלם למעצבת שכר ייעוץ, אך האמת היא ששכירת מעצבת יכולה לעזור לכם להימנע מטעויות יקרות ולעזור לכם לקבל החלטות עיצוביות שיעלו את ערך הבית שלך.

ואם התקציב שלכם לא גבוה, המעצבת תדע כיצד להפיק את התמורה הטובה ביותר ממה שתוכלו להוציא. מעצבת מנוסה רגילה לעבוד עם תקציבים ולכן תסייע לכם להבין לאן כל אגורה הולכת.

2. אתם הולכים לחסוך זמן והרבה

נראה שאנחנו מתחילים בשני הדברים שרוב האנשים מייחלים שיהיו להם יותר: זמן וכסף. בדיוק כמו ששכירת מעצבת תועיל לך כלכלית, היא גם תחסוך לכם בזמן. למעצבת כבר יש תחושה מיומנת של מה שצריך לעשות ומתי צריך לעשות אותו, והם יוכלו לצפות מראש את המכשולים שעשויים לעלות.

3. אתם תקבלו הערכה מקצועית

כשאתם שוכרים מעצבת מיומנת, אתם מקבלים תוכנית פעולה מיידית עבור החלל שלכם.

מעצבי פנים מקצועיים למדו בביתי הספר המיועדים לכם וצברו ניסיון וידע בתחום.

זוג עיניים מיומנות ומקצועיות יראו דברים שאתם בטח תפספסו.

עיצוב פנים הוא איזון עדין של אמנות ומדע, ומעצבי פנים טובים למדו את שניהם, כך שהם יודעים להרכיב אותם.

4. אתם תמיד בקשר עם בעל מקצוע מוסמך

מעצבת טובה יודעת לדבר את השפה המקצועית כשמדובר באדריכלים, קבלנים ובעלי המקצוע השונים. זה חיוני בניהול זמן וכסף. תקשורת חזקה בין עיצוב פנים לתאורה, ריהוט ואדריכלות היא המפתח בהחלט. לדוגמה, מיקום שקע נכון יהיה תלוי באופן בו תרצו שהריהוט שלכם יהיה ממוקם. יש לטפל בסוגיות אלו לפני כל בנייה, ומעצב פנים יידע בדיוק אילו סוגיות צריכות להעלות.

5. יהיו לכם ספקים ובעלי מקצוע טובים יותר

כולם יודעים שקשה למצוא משאבים טובים. אבל מעצבים כבר עובדים בעולם שיפוץ הבית, כך שלרשותם עומדים בעלי מקצוע אמינים שאתם עשויים להזדקק להם. שכירת מעצבת תעזור לכם למצוא בקלות חשמלאי, אינסטלטור ו / או קבלן שתוכלו לסמוך עליו. אתם מקבלים את כל היתרונות של איש מקצוע עם השכלה בעיצוב - מעצבים ומעצבי פנים מבינים כיצד ליצור חלל פונקציונאלי שגם הוא מסוגנן. בנוסף, מעצבי פנים עובדים לרוב בצמוד עם אדריכלים, חברות לעיצוב פנים, מעצבי פנים ועוד, כולם בעלי הכשרה רשמית. כמו כן ספקים רבים נותנים הנחות גדולות ללקוחות כאשר הם מלווים על ידי מעצבת פנים.

6. אפקט ה- וואו

מעצבי פנים מאומנים לחשוב בצורה יצירתית ומרחבית ומיומנים מספיק לראות תמונה את התמונה הכוללת של חלל הפנים, שלעתים קרובות לקוחות אינם יכולים. חשיבה מחוץ לקופסה בכל הקשור לעיצוב הבית זה מה שמעצבים עושים באופן קבוע. לא רק שתקבלו חוש עיצובי טוב, אלא תקבלו גם תשומת לב לפרטים, החל מתאורה נכונה ומיקום רהיטים וכלה בבחירת בדים ואפשרויות לוח צבעים. מעצב פנים מקצועי יוצר חלל פנימי שהם חלקים המעוצבים בהתאמה אישית לכם וכדי לוודא שהכל מתאים באופן מושלם ויהיה באמת מיוחד לביתכם.

מעצבים יכולים גם להביא לכם רהיטים, בדים וחומרים שהם סחר בלבד ואינם נגישים לכל אחד אחר. נסו לעשות זאת בעצמכם, ותמצאו את עצמכם תקועים באין סוף החלטות בין האלמנטים הרבים שקיימים בעיצוב מה שמעצבת מיומנת שיש לה את הידע לתכנון החלל וכלים עיצוביים חיוניים. וכשסיימו, לא רק שהבית שלכם ייראה יפה ומגובש, אלא שהוא יהיה מחושב היטב ופונקציונלי ביותר.

(מופנה לנשים וגברים כאחד, נכתב בלשון נקבה מסיבות נוחות בלבד)

261 צפיות0 תגובות
bottom of page